In

O mnie


Cześć :)

Po krótkim opisie na głównej stronie znasz moje imie i nazwisko, a także co studiuje. Skoro tutaj trafiłeś, to znaczy, że chcesz wiedzieć coś więcej.

Jestem na pierwszym roku dietetyki, na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Mam niesamowite szczęście pogłębiać wiedzę w tym temacie, którym najbardziej się lubuję. Od kilku lat we własnym zakresie zdobywałam informację z zakresu dietetyki, nauk medycznych i żywienia, więc zdecydowanie przejrzałam już setki stron, a dodatkowo przeczytałam na pewno miliony stron książek z tej tematyki. Gdy w pewnym momencie zaczęło mi czegoś brakować, zaczęłam zagłębiać się bardziej, szukając już prac naukowych, z których mogłam nauczyć się najwięcej. Wiele badań jest jeszcze sprzecznych, wiele zjawisk niezbadanych, więc mam nadzieję, że za kilkanaście lat to ja będę osobą, która będzie odkrywała tajemnice nauk medycznych, głównie dietetyki.

Dodatkowo kocham sport, z którym jestem związana od zawsze, poczynając od tańca i siatkówki, a kończąc obecnie na sportach siłowych.

W wolnych chwilach ćwiczę, czytam, jeżdżę na koncerty. Wyznaję zasady pozytywnego myślenia i prawa przyciągania :)

Kontaktować można się przez maila:
- karolina.wasik057@gmail.com
lub pisząc na fanpage'u na Facebooku :)


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz